خدمات ما

موضوع و زمینه های فعالیت شرکت عبارتست از:

  • اصلاح و توسعه خطوط انتقال، شبکه های توزیع و انشعابات آب آشامیدنی و فاضلاب،
  • عملیات بهره برداری، برونسپاری و نگهداری از خطوط انتقال، شبکه های توزیع و انشعابات آب و فاضلاب،
  • عملیات نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه (PM) کلیه تجهیزات الکتریکال و مکانیکال چاه ها، مخازن و ایستگاه های پمپاژ،
  • ساخت پل ها، تونل ها، جاده ها، حفاری، زهکشی، تسطیح و اجرای مخازن،
  • اجرای کلیه امورات ساختمانی شامل تخریب، پی کنی، گودبرداری، احداث ساختمان های اسکلت بتنی و اسکلت فلزی، اجرای معماری داخلی و نما، اجرای کلیه تاسیسات برقی و مکانیکی.

مدیریت کیفیت

پایا نیرو کوشا بر تعهد بی‌پایان نسبت به کیفیت، حفظ و بهبود سلامت، توجه به ایمنی در همه جا و نگه‌داری از محیط زیست در همه اهداف، فعالیت‌ها و حوزه‌های کاری تاکید می‌نماید و به حقوق کارکنان، منافع سهامداران، حفاظت از محیط زیست، مشارکت اجتماعی و حقوق تامین‌کنندگان، پیمانکاران و جامعه احترام می‌گذارد و در این ارتباط، در فعالیت‌های متعدد بشردوستانه و خیریه به صورت داوطلبانه مشارکت می‌کند. به علاوه، شرکت در به اشتراک‎گذاری تخصص با سایر صنایع، ایجاد فرصت‌های شغلی برابر برای متقاضیان استخدام از فرهنگ‌ها، مذاهب و اقوام مختلف و استفاده کارآمد از انرژی و سایر منابع طبیعی تاکید می‌نماید. پایداری، پیش شرط دستیابی پایا نیرو کوشا به اهداف کسب و کار می‌باشد.

از جمله اقدامات انجام شده در بحث مدیریت کیفیت:

  • پیاده سازی نقشه های فرآیند در بخش های مختلف شرکت
  • تهیه سند خط مشی و به روز رسانی آن
  • سنجش دوره ای رضایت کارفرمایان و ثبت و پیگیری اخطارها
  • نیاز سنجش آموزشی پرسنل و برنامه ریزی لازم در این خصوص
  • ثبت نتایج و تجربیات پروژه ها در قالب مدیریت دانش
  • کنترل میزان انحراف زمانی و هزینه ای پروژه ها
  • انجام ممیزی داخلی فرآیندها و پیگیری موارد عدم انطباق
  • تهیه برنامه های بهبود مستمر در راستای ارتقای کیفیت خدمات
  • سنجش میزان دستیابی به اهداف کیفی سالانه شرکت در جلسات بازنگری مدیریت
  • به روزرسانی مستمر اسناد و مدارک سیستم مدیریت یکپارچه