درباره ما

تاریخچه ما

شرکت فنی و مهندسی پایا نیرو کوشا در 25/03/1390 با شماره ثبت 406491 و شناسه ملی 10320574618 و کد اقتصادی 411384456956 در اداره کل ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری تهران به ثبت رسیده و در حال حاضر دارای بیست میلیارد ریال سرمایه ثبتی و بالغ بر یکصد و پنجاه میلیارد ریال انواع تجهیزات و ماشین آلات می باشد.
این شرکت با تجربه حرفه ای دوازده ساله خود تاکنون در شهر تهران و اغلب شهرستان های استان تهران پروژه های مختلفی را به انجام رسانده است. درحال حاضر این شرکت کارشناسان، کاردان های تجربی و پرسنل اجرایی ماهری بصورت تمام وقت و پاره وقت درتخصص های مختلف درتیم تخصصی خود دارد و از پیمانکاران تشخیص صلاحیت شده و دارای رتبه بندی آب و ابنیه و راه از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور و دارای گواهینامه های بهره برداری و نگهداری از تاسیسات آب شرب، مخازن، شبکه توزیع و انشعابات آب شرب و خطوط انتقال آب از شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و گواهینامه صلاحیت ایمنی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می باشد.
شرکت فنی و مهندسی پایا نیرو کوشا با بیش از دوازده سال تجربه و همکاری با بیش از بیست شرکت آب و فاضلاب دولتی و شهرداری مناطق مختلف در زمینه ‏های متنوع، آمادگی ارائه خدمات تخصصی با کیفیت بالا و با بهره گیری از سیستم های کیفیت مدیریت ISO را داراست. مدیران و کارشناسان این شرکت همواره تلاش کرده اند تا با به کار بستن مهارت های متنوع، در ارتقاء سطح دانش و تجربه حرفه ای پرسنل سهیم باشند و به یمن آن اکنون، شرکت پایا نیرو کوشا یکی از پیمانکاران پیشرو در ایران با سابقه‌ای قابل اطمینان از نظر کیفیت، کارایی، اثربخشی و ایمنی در اجرای پروژه‌های زیربنایی است.
شرکت پایا نیرو کوشا تلفیقی از دانش، تخصص، تجربه، جهت ارائه ی خدمات با کیفیت به مشتریان بوده و ما بر این باوریم که توسعه ی شرکت جز با اتکا به منابع انسانی توانمند و متخصص، تحقق نخواهد یافت. در همین راستا تلاش در جهت مشتری مداری، ارتقای کیفیت خدمات، رضایت کارکنان و تأمین منافع استفاده کنندگان ازخدمات ارائه شده، نه یک شعار، بلکه برای ما یک اعتقاد و باور است. تدوین سیاست های توسعه ای در جهت نیل به هدف نهایی شرکت پایا نیرو کوشا که همان خلق بالاترین ارزش برای مشتریان و کسب حداکثر رضایت آنان است، در دستور کار ما قرار گرفته و به همین منظور نیز افزایش بهره وری، بهبود مستمر، ارتقای دانش و کاهش هزینه ها جزو اولویت ها و برنامه های مدیران شرکت پایا نیرو کوشا بوده و در این میان شرکت هم به عنوان یک بنگاه اقتصادی و با داشتن تجارب مفید، همواره تلاش نموده گام هایی در جهت رشد و تعالی خود بردارد تا مجال تأمین رضایت حداکثری مشتریانش را داشته باشد.

پیام مدیر عامل

آنچه که به درستی در افکار عمومی کشورمان نقش بسته، این است که بحران آب، جزو ابر چالش های کشور است و تهدیدی جدی برای تمدن چند هزار ساله ایران به شمار می رود. شرکت پایا نیرو کوشا به عنوان یکی از شرکتهای ایرانی عرضه کننده خدمات مهندسی صنعت آب کشور، افتخار دارد از سال 1390 در بسیاری از پروژه های اصلاح و توسعه خطوط انتقال، شبکه های توزیع و انشعابات آب آشامیدنی، پروژه های بهره برداری، برونسپاری و نگهداری از خطوط انتقال، شبکه های توزیع و انشعابات آب و فاضلاب، پروژه های نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه (PM) کلیه تجهیزات الکتریکال و مکانیکال چاه ها، مخازن و ایستگاه های پمپاژ و همچنین راهبری و بهره برداری این صنعت ایفای نقش نموده است. این شرکت با پشتوانه عظیم پرسنل توانمند و تیم های تخصصی خود، خاضعانه توان خود را در خدمت ارائه راهکارهای مهندسی برای بحران آبی کشور قرار داده است.

 

با احترام – محمد حامد اسماعیلی
مدیر عامل شرکت پایا نیرو کوشا

ماموریت

شرکت پایا نیرو کوشا با انجام پروژه ‌های زیربنایی در کلاس ملی، مشتریان خود را در خلق ارزش و زندگی بهتر همراهی می‌کند
و به پشتوانه مجموعه‌ای از متخصصین کارآمد، به عنوان پیمانکار عمومی، بهره‌بردار و سرمایه‌گذار، دانش و تجارب ارزشمند خود را در به ثمر رساندن پروژه‌های انرژی، آب، حمل و نقل و سیویل به کار می‌گیرد.
هدف مدیران پایا نیرو کوشا، تبدیل شدن به یک شرکت سیویل بین‌المللی، متخصص و با تجربه در اجرای پروژه‌های بزرگ است. ما محدوده وسیعی از کارهای سیویل را پوشش می‎دهیم و درنتیجه تجربیات اخیر ما در حوزه‌های مختلف سیویل، همکاران متخصص و تجهیزات مدرن، می‎توانیم در محدوده گسترده‌ای از حوزه سیویل، برای کارفرمایان ارزش خلق نماییم.

چشم انداز

1. مشتری مداری و جلب نظر شهرداری ها و شرکت های آب و فاضلاب
2. افزایش کیفیت خدمات شرکت در زمینه اجرا و راهبری پروژه ها
3. نگاه ویژه به نیروی انسانی از نظر آموزشی و افزایش بهره وری و بهبود وضعیت معیشتی
4. افزایش فعالیت در سایر زمینه های سیویل

ارزش‌های کلیدی

• مشتری مداری
• قابل اعتماد بودن
• صداقت

ارزش‌های رشد

• استقبال و حمایت از تنوع
• کار تیمی
• شایسته سالاری
• برنامه‌ریزی پویا و آینده‌نگر
• یادگیری سازمانی
• تصمیم‌گیری بر اساس خرد جمعی
• استفاده مناسب از ظرفیت شبکه ملی پیمانکاران، سازندگان و فروشندگان

مدیریت کیفیت

پایا نیرو کوشا بر تعهد بی‌پایان نسبت به کیفیت، حفظ و بهبود سلامت، توجه به ایمنی در همه جا و نگه‌داری از محیط زیست در همه اهداف، فعالیت‌ها و حوزه‌های کاری تاکید می‌نماید و به حقوق کارکنان، منافع سهامداران، حفاظت از محیط زیست، مشارکت اجتماعی و حقوق تامین‌کنندگان، پیمانکاران و جامعه احترام می‌گذارد و در این ارتباط، در فعالیت‌های متعدد بشردوستانه و خیریه به صورت داوطلبانه مشارکت می‌کند. به علاوه، شرکت در به اشتراک‎گذاری تخصص با سایر صنایع، ایجاد فرصت‌های شغلی برابر برای متقاضیان استخدام از فرهنگ‌ها، مذاهب و اقوام مختلف و استفاده کارآمد از انرژی و سایر منابع طبیعی تاکید می‌نماید. پایداری، پیش شرط دستیابی پایا نیرو کوشا به اهداف کسب و کار می‌باشد.

از جمله اقدامات انجام شده در بحث مدیریت کیفیت:

  • پیاده سازی نقشه های فرآیند در بخش های مختلف شرکت
  • تهیه سند خط مشی و به روز رسانی آن
  • سنجش دوره ای رضایت کارفرمایان و ثبت و پیگیری اخطارها
  • نیاز سنجش آموزشی پرسنل و برنامه ریزی لازم در این خصوص
  • ثبت نتایج و تجربیات پروژه ها در قالب مدیریت دانش
  • کنترل میزان انحراف زمانی و هزینه ای پروژه ها
  • انجام ممیزی داخلی فرآیندها و پیگیری موارد عدم انطباق
  • تهیه برنامه های بهبود مستمر در راستای ارتقای کیفیت خدمات
  • سنجش میزان دستیابی به اهداف کیفی سالانه شرکت در جلسات بازنگری مدیریت
  • به روزرسانی مستمر اسناد و مدارک سیستم مدیریت یکپارچه

مدیریت HSE

  • انجام معاینان دوره ای کارکنان
  • اخذ گواهینامه سلامت پرسنل خدماتی
  • برگزاری مانورهای آتشنشانی و زلزله
  • برگزاری دوره های آموزشی مقدماتی مقابله با آتش
  • تهیه و تجهیز اقلام PPE برای پرسنل کارگاهی
  • تهیه و شارژ کپسول های آتشنشانی بصورت دوره ای
  • ممیزی سالانه روش های اجرایی در دفتر مرکزی و کارگاه ها
  • به روزرسانی و رفع موارد عدم انطباق ممیزی های داخلی و سالانه شرکت